סרטון בקרוב
ניתן גם לבחור לסווג עבור כלל הלקוחות (הסבר מפורט כולל הדרך עבודה נכונה - בחלק סיווג הוצאות כלל הלקוחות)
נווטו בסרגל הכלים ל-סיווגי הוצאות > סיווג הוצאות לפי לקוח > חשבוניות ממתינות לסיווג
בטבלה הראשונה למעלה תוכלו לראות את כלל המסמכים אשר ממתינים לסיווג.
הם מופיעים בטבלה והסימון שלהם מופיע בסגול "ממתין לסיווג"
כאן תוכלו גם לראות את דרך השליחה של המסמך - במידה וזה דרך הוואטסאפ או המייל יופיע לכם סימון נוסף עם מקור ההגעה של המסמך. במידה ואין סימון נוסף זה אומר שהמסמך הועלה מהאפליקציה.
לחצו על הסימון הסגול "ממתין לסיווג" ויפתח לכם חלון חדש:
בצד שמאל של המסך תהיה התמונה של המסמך לשם השוואה, בצד ימין הפקודה
אתם תעבדו בצד ימין - על הפקודה עצמה
יהיה רשום כבר סוג המסמך, שם הספק והח.פ , 6 ספרות אחרונות של האסמכתא והסכום
כעת, לאחר שבדקתם שהכל נכון התקדמו לבחירת הסיווג
הרשימה שתופיע לכם מקורה ב-אינדקס הוצאות כללי שלנו - במידה ותרצו הוצאה ספציפית לאותו עסק תוכלו לפתוח כרטיס הוצאה ספציפי דרך הגדרות > הוצאות > אינדקס הוצאות לפי עסק
חפשו ובחרו את הסיווג הנכון.
ותראו מתחת לכפתורים את התיאור איך הפקודה מחושבת ולמה הפקודה מחושבת כך.
כמו כן, בשורה השלישית יופיע לנו לאיזה תאריך מעמ הפקודה נכנסת.
לאחר שבדקתם שהכל תקין לחצו על הכפתור "קלוט" והמסמך ייקלט לספרי הלקוח
תוכלו לצפות בפקודה לאחר מכן במסך סיווגי הוצאות > סיווג הוצאות לפי לקוח > הוצאות שנקלטו וכן בשובר מע"מ, כרטסת ודוחות רווח והפסד.