סיווגי הוצאות - כפתורים נוספים

סיווגי הוצאות - כפתורים נוספים


סרטון בקרוב


מכאן תוכלו


לבצע פעולות נוספות הקשורות במסמך הנוכחי אותו אתם מסווגים. 





מה צריך לעשות


את כלל הפעולות הנוספות שניתן לבצע על המסמך תמצאו בכפתור "פעולות נוספות"




הפעולות האפשריות:


שכפל פקודה - כפתור שכפול פקודה ישכפל את אותה פקודה בדיוק וייצר לכם פקודה נוספת עם התמונה וכל הפירוט שממתין לכם באותו מקום בטבלת הסיווגים.  בדרך כלל כדאי להשתמש באופציה זו כאשר יש פקודה מורכבת שרוצים להתייחס פעם אחת רק לחלק אחד מהפקודה ופעם נוספת לחלק אחר (רושמים בהערות מדוע נעשתה החלוקה ועל איזה חלק אתם עובדים)


לדוגמה: ברשומון יבוא אפשר להשתמש בשכפול זה כאשר רוצים להשתמש באותה התמונה של הרשומון גם למע"מ בלבד וגם לאגרות / טובין. 


שלח לחיתוך - כפתור שלח לחיתוך עובד רק על מסמכים בפורמט תמונה (לא PDF) פורמטים כמו: png, jpeg, gif וכו'

מה שהכפתור עושה זה חותך את התמונה למספר תמונות, שימוש בכפתור יהיה כאשר לקוח שולח מספר של חשבוניות קטנות בתוך עמוד אחד - לאחר החיתוך התמונות נשלחות לעיבוד מחדש וימתינו לכם ב: סיווגי הוצאות > כלל הלקוחות > חשבוניות ממתינות לחיתוך


העבר לתיקייה -  כפתור זה נועד לקלוט חומר מבלי להכניס אותו לספרים אך שישמר אצל הלקוח, ישנן תיקיות שמגיעות עם כל לקוח וניתן גם לפתוח תיקייה חדשה.

 

אל התיקיות ניתן לנווט דרך הסרגל כלים > תיקיות מסמכים > בחירת התיקייה




העבר להכנסות - כפתור זה נועד במידה והלקוח העלה הכנסות ממערכת חיצונית בטעות דרך ערוצי ההוצאות. בלחיצה על העבר להכנסות המסמך יועבר לסיווגי הכנסות הלקוח - בהכנסות > סיווגי הכנסות לפי לקוח.


משוב ללקוח - כפתור זה נועד לייצר שיח עם הלקוח לגבי ההוצאה הספציפית שהוא שלח. 

כאשר לוחצים על הכפתור אפשר לבחור מספר סיבות קבועות או להזין מלל חופשי. המייל ישלח ללקוח עם צירוף תמונת ההוצאה והשאלה וכאשר הלקוח יענה זה יכנס ישירות למייל של מנהלת החשבונות ששלחה (במידה והמייל של המנהל חשבונות מעודכן ונכנסים על המשתמש).


ולאחר בחירת הסיבה שולחים את המשוב ללקוח



תוכלו להחליט האם להעביר את המסמך לארכיון או לחכות למענה ולהחליט מה לעשות אחרי המענה. 


המסמכים ימתינו גם בסיווגי הוצאות > כלל הלקוחות > חשבוניות לבקרה וכן בסיווגי הוצאות > לפי לקוח > ממתינות לסיווג

ולא יהיו כלולים בספרי הלקוח עד שתחליטו מה עושים עם המסמך. 










    • Related Articles

    • סיווגי הוצאות - שליחה לארכיון

      סרטון בקרוב מכאן תוכלו לשלוח לארכיון מסמכים שאתם לא מעוניינים לקלוט ולא רוצים שיכנסו לספרי הלקוח. הלקוח חשוף למסמכים שעוברים לארכיון ואם צריך תמיד ניתן לשחזר את המסמך. דגשים שימו לב! ניתן להעביר מסמכים גם לתיקיות אחרות של הלקוח אשר גם יצאו מהספרים ...
    • ארכיון חשבוניות

      מכאן תוכלו לכאן מגיעים כל המסמכים אשר אינכם מעוניינים לקלוט ולהכניס לספרי הלקוחות. ללקוחות יש גישה לארכיונים שלהם. מה צריך לעשות בדרך כלל נשלח לארכיון את המסמכים כבר במעמד הסיווג בכפתור שלח לארכיון אך תוכלו לשלוח גם מסמכים לאחר שהם נקלטו. כך זה נראה ...
    • חשבוניות ממתינות לחיתוך

      סרטון- בקרוב מכאן תוכלו לחתוך מסמך בפורמט תמונה, שיש בו מספר חשבוניות שתרצו להתייחס אליהם בתור פקודות נפרדות. דגשים במסך הסיווג של ההוצאה עצמה, לחצו על פעולות נוספות > שלח לחיתוך התמונה תיכתך לפי החשבוניות הקטנות ותוכלו לראות אותם בסיווגי הוצאות > ...
    • משוב ללקוח - הכנסות

      מכאן תוכלו לשלוח משוב ללקוח על הכנסה שהעלה ממערכת חיצונית. דגשים המשוב ישלח למייל הלקוח עם צירוף התמונה של ההכנסה וכן ברגע שהלקוח יחזיר תשובה היא תשלח למייל שממנו אתם מחוברים בזמן ביצוע פעולת שליחת המשוב מה צריך לעשות בתוך מסך סיווגי הכנסות ניתן ...
    • סיווגי הכנסות

      סרטון בקרוב מכאן תוכלו לסווג הכנסות שהלקוח העלה ל-FINOBT ממערכת חיצונית. דגשים במידה והלקוח מחובר עם API של חשבונית ירוקה או אייקאונט ניתן לעשות חיבור אוטומטי ואין צורך לסווג - קראו כאן איך לבצע את החיבור מה צריך לעשות סיווגי ההכנסות מתוכנה זרה דומה ...