סרטון בקרוב
יש ללקוחות שלנו דרכים שונות להעביר את ההוצאות שלהם למערכת, ללא צורך בשליחה גם אליכם. אבל, בשביל שתמיד תוכלו להיות בשליטה, יש גם לכם אפשרות להעלות את ההוצאות עבור הלקוח.
זה אפשרי גם מהצד של הלקוח במערכת, אך ניתן בקלות גם מהצד שלכם - על כך נעבור כעת
חשוב! לשים לב שבחרתם בלקוח הנכון לפני שאתם מעלים הוצאות למערכת.
אין אפשרות להעביר הוצאות בין לקוחות - במידה והעלתם הוצאות ללקוח הלא נכון
לחצו על שם הלקוח הנוכחי ותפתח לכם רשימה של כל הלקוחות הפעילים של המשרד
ניתן לחפש את הלקוח בהקלדה חופשית
לחצו על הלקוח הרצוי והמערכת תתאפס על פי הלקוח הזה - זה עניין של שניות
לאחר מכן, נווטו לניהול משרד > העלאת הוצאות ללקוחות
בעמוד זה תוכלו להעלות הוצאות ללקוחות המשרד.
יש לבחור האם תרצו להעלות מסמכים בודדים או מקבץ הוצאות
הוצאה בודדת -
לדוגמא: חשבון חשמל של 4 עמודים יעלה כהוצאה בודדת בקובץ אחד, אנחנו נקבל את כל ארבעת העמודים בתור פקודה אחת. (כאמור נוכל לעלות עוד 19 קבצים כאלו או עד 20 מגהבייט)
מקבץ הוצאות -
לדוגמא: לקוח הביא לכם שקית מסמכים, סרקתם את כל המסמכים בסורק ושמרתם כקובץ אחד. מספר הפקודות שתקבלו עבור קובץ זה יהיה כמספר העמודים בקובץ.
לאחר מכן לחצו על כפתור העלה את ההוצאות שנבחרו והפקודות יעברו לעיבוד ולאחר מכן לסיווג ההוצאה.