יצירת משתמש חדש

יצירת משתמש חדש



מכאן תוכלו

ליצור ללקוחות שלכם משתמש חדש במערכת. 

דגשים

  • לחיצה על כפתור "צור משתמש" - תפתח לכם את חלון כרטיס הלקוח, השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה: שם לקוח + שם עסק, מספר חפ, טלפון מייל וסיסמה

  • ללקוח יש אפשרות ליצור את המשתמש בעצמו בעזרת לינק ההתחברות שברשותכם. בכניסה ראשונית המערכת תבקש מהלקוח ליצור את המשתמש ולאחר מכן אתם תראו את הבקשה שלו ברשימת משתמשים ותוכלו לאשר את הבקשה. 

  • ניתן לערוך את כרטיס הלקוח בכל עת דרך רשימת משתמשים.






מה צריך לעשות

לגשת לסרגל הכלים בצד ימין ולבחור בניהול משרד > רשימת משתמשים

וללחוץ על הכפתור "צור משתמש"






פירוט שדות החובה


  • טלפון - חשוב לרשום את הטלפון הנכון של הלקוח - ממספר זה הלקוח יכול לשלוח את ההוצאות שלו לוואטסאפ הוצאות שלנו (ניתן להוסיף מספר טלפון נוסף לאחר ההקמה מצד המשתמש)


  • מייל - חשוב לרשום מייל תקין של הלקוח, מהמייל הזה הלקוח יכול לשלוח את ההוצאות שלו למייל הוצאות של FINBOT וכמו כן המייל מהווה גם את שם המשתמש של הלקוח לכניסה למערכת


  • סיסמה - יש לקבוע סיסמה ראשונית ללקוח כפי שתבחרו


  • סוג לקוח: פטור/מורשה/חברה

שימו לב! במערכת ניתן לבצע מעבר רק מפטור למורשה. במידה וקרתה טעות במהלך הקמת הלקוח, לא יהיה ניתן לשנות את סוג הלקוח ויש לסגור את המשתמש ולהקים חדש.


  • מנהל: ניתן לשייך את הלקוח לתיק של מנהל חשבונות מסויים


  • במע"מ ומס הכנסה יש לבחור האם הלקוח בדיווח חד/דו חודשי וכן לשנות את סכום המקדמות שלו או לבחור שהלקוח בדיווח מפורט. 


  • במידה ומשתמשים במערכת הניהול יש להוסיף את אמצעי התשלום של הלקוח ובכך, במעמד השידור האוטומטי לשע"מ, המערכת תדע לשדר נכון. 



במידה והלקוח דיווח מפורט / PCN יש להגדיר אותו במעמד ההקמה, ניתן בהמשך לערוך את הלקוח ולשנות ל-PCN

בסוף יש ללחוץ על צור משתמש והלקוח יווצר במערכת 








מאמרים מקושרים:


    • Related Articles

    • יצירת משתמש חדש

      מכאן תוכלו ליצור ללקוחות שלכם משתמש חדש במערכת. דגשים לחיצה על כפתור "צור משתמש" - תפתח לכם את חלון כרטיס הלקוח, השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה: שם לקוח + שם עסק, מספר חפ, טלפון מייל וסיסמה ללקוח יש אפשרות ליצור את המשתמש בעצמו בעזרת לינק ...
    • רשימת משתמשים:

      מכאן תוכלו להקים ולערוך את כרטיסי המשתמש של לקוחות של המשרד. רשימת המשתמשים (לקוחות המשרד) הינה המקום שבו נוכל לערוך ולהקים כרטיסי לקוחות חדשים במשרד. כול המידע הרלוונטי והחשוב של לקוח ניתן לגשת ולערוך ממסך זה. דגשים רשימת משתמשים מכילה את כל המידע ...
    • הגדרת לקוח כ-PCN

      מכאן תוכלו להגדיר לקוח מסוים חייב בדיווח מפורט PCN דגשים במידה ולא הגדרתם את הלקוח כמקוון במעמד ההקמה (ראו כאן איך) ניתן תמיד לערוך את הלקוח מה צריך לעשות בסרגל הכלים בחרו בניהול משרד > רשימת משתמשים: חיפוש הלקוח הרלוונטי > עריכת הלקוח (בטבלה בעמודה ...
    • רשימת מנהלים

      רשימת מנהלים סרטון מכאן תוכלו: לנהל את העובדים והמנהלים במשרד בקלות: ליצור משתמשים ולסגור מנהלים שעזבו לאפס סיסמאות ולשנות את ההרשאות של העובדים במערכת. דגשים: הרשאות עובד\מנהל מאפשרות להגדיל או לצמצם את הגישה של העובד לתיקים ואזורים במערכת. לא היו ...
    • כיבוי משתמש

      מכאן תוכלו לכבות את המשתמש עבור לקוח שעזב את המשרד דגשים הפעלת המשתמש מחדש נעשית מול שירות הלקוחות של FINBOT ולא מתאפשרת מתוך המערכת ניתן לשים לקוח על מצב "צפייה בלבד" ובכך לאפשר גישה למסמכים עצמם שהלקוח הפיק והעלה אך ללא אפשרות לבצע עריכה או דוחות ...