רשימת מנהלים
סרטון
מכאן תוכלו:
לנהל את העובדים והמנהלים במשרד בקלות: ליצור משתמשים ולסגור מנהלים שעזבו
לאפס סיסמאות ולשנות את ההרשאות של העובדים במערכת.
דגשים:
הרשאות עובד\מנהל מאפשרות להגדיל או לצמצם את הגישה של העובד לתיקים ואזורים במערכת.
לא היו כתובים דגשים נוספים בטקסט
מה צריך לעשות:
דרך סרגל הכלים בצד ימין - בחרו ברשימת מנהלים
רשימת המנהלים מעניקה לכם פונקציות שונות לניהול המשרד:
סרטון
מכאן תוכלו:
ליצור מנהל חדש לעבודה במערכת.
שם המשתמש יכלול את המייל של המנהל ותוכלו לבחור סיסמה.
עם הנתונים האלה יוכל המנהל להיכנס למערכת מכל מחשב בעזרת הקישור שלכם.
דגשים:
חשוב להקפיד על מילוי מייל תקין
הוספת מספר טלפון - כדאי לרשום טלפון, של השלוחה ממנה המנה"ח מחייג\ת או פלאפון כדי שנוכל לזהות אתכם במערכת השירות שלנו
מה צריך לעשות:
לפתוח את רשימת מנהלים דרך סרגל הכלים מצד ימין
ללחוץ על יצירת מנהל בצד ימין למעלה
לאחר מכן יפתח לכם כרטיס המנהל ושם רושמים את הפרטים הרלוונטיים וקובעים סיסמת התחברות למנהל
סרטון
מכאן תוכלו:
לאפס סיסמאות לעובדים במקרה הצורך.
דגשים:
רק עובדים שיש להם הרשאת מנהל יכולים לגשת לרשימת המנהלים ולאפס סיסמאות, לערוך פרטים בכרטיס העובד או לסגור משתמשים
אין דגשים נוספים בטקסט
מה צריך לעשות:
דרך סרגל הכלים לגשת לניהול משרד > רשימת מנהלים
בצד שמאל של הטבלה נראה את עמודת פעולות ובה כפתור עם חץ - איפוס סיסמה:
בחלון שיפתח הזינו את הסיסמה החדשה וליחצו על "אפס"
סרטון
מכאן תוכלו:
לכבות ולהפעיל מנהלים ועובדים על פי הצרכים של המשרד.
דגשים:
מנהלים ועובדים בסטטוס כבוי לא יכולים לגשת למערכת עם שם המשתמש (המייל) והסיסמה שלהם
מה צריך לעשות:
דרך סרגל הכלים לגשת לניהול משרד > רשימת מנהלים
בצד שמאל של הטבלה נראה את עמודת פעולות ובה כפתור הפעלה וכיבוי:
ומשם אשרו את שינוי הסטטוס בחלון שנפתח
סרטון
מכאן תוכלו:
לערוך את פרטי העובדים והמנהלים במשרד.
דגשים:
אין דגשים בטקסט
מה צריך לעשות:
דרך סרגל הכלים לגשת לניהול משרד > רשימת מנהלים
בצד שמאל של הטבלה נראה את עמודת פעולות ובה כפתור העריכה (האיש עם העט):
כך יפתח כרטיס המנהל ונוכל לערוך את הפרטים ולשמור.
{חסר צילום מסך של הכרטיס מנהל עצמו}
סרטון
מכאן תוכלו:
להגדיר רמות שונות של משתמשים במערכת של המשרד.
ישנן 2 רמות - מנהל ועובד
מנהל - רואה את כלל לקוחות המשרד ויכול לבצע את כלל הפעולות אצל כל הלקוחות
עובד - רואה רק את הלקוחות המשויכים אליו בתיק
דגשים:
ישנם הגבלות נוספות עבור הרשאת עובד: אין אפשרות להיכנס לרשימת משתמשים, רשימת מנהלים ודו"ח משרדי
שימו לב - עובד במשרד המוגדר בהרשאת עובד יכול עדיין לסווג מסמכים לכלל הלקוחות בלחיצה על סיווג הוצאות > כלל הלקוחות > מסמכים ממתינים לסיווג
הוספת ח"פ מייצג בדיווחי מע"מ - (במידה ושונה מהמספר שנרשם איתו)
רק במידה והמספר חפ שהמייצג נרשם איתו שונה מהספר חפ שאיתו נכנסים למערכת הגביה של שעמ נדרש לרשום את מספר החפ של המייצג
מצב זה קורה בעיקר כאשר למשרד יש חפ אך המייצג נכנס דרך המספר ת.ז האישי ולא המספר חפ של החברה
מה צריך לעשות: