איפוס סיסמה ללקוח

איפוס סיסמה ללקוח



מכאן תוכלו

לאפס סיסמה עבור הלקוח

דגשים

שימו לב שהלקוח קצה יכול גם להיכנס למערכת שלו ולאפס לעצמו את הסיסמא




מה צריך לעשות


ניהול משרד > רשימת משתמשים:


חפשו את הלקוח בטבלה > פעולות > איפוס סיסמה:





רשמו את הסיסמה החדשה ולחצו על אפס:





שאלות נפוצות


לקוח צריך לאפס סיסמה אבל אין לי גישה כרגע למערכת, מה עושים?
הלקוח שלכם יכול לאפס סיסמא גם בעצמו, במידה והוא לא מסתדר, הלקוחות שלכם נהנים משירות לקוחות מקצועי ומהיר בכל יום חול מ9:00-18:00.
איפוס הסיסמה הוא עניין מהיר וניתן לעשות זאת בקלות גם דרך הוואטסאפ במספר - 054-9781187



—-----------------------------------------------------------------------------------





    • Related Articles

    • שליחת קישור התחברות ללקוח

      מכאן תוכלו לשלוח ללקוחות קישור מיוחד להתחברות למערכת - מהמחשב בלינק או בטלפון דרך חנות האפליקציות דגשים הקישור שאתם מקבלים הוא ייחודי ומשוייך ספציפית למערכת המשרד שלכם. ולכן חשוב שהלקוחות יתחברו דרך הקישור שאתם שולחים להם. שימו לב - לקוחות צריכים ...
    • איפוס סיסמה למנהל

      סרטון בקרוב מכאן תוכלו: לאפס סיסמאות לעובדים במקרה הצורך. דגשים: רק עובדים שיש להם הרשאת מנהל יכולים לגשת לרשימת המנהלים ולאפס סיסמאות, לערוך פרטים בכרטיס העובד או לסגור משתמשים אין דגשים נוספים בטקסט מה צריך לעשות: דרך סרגל הכלים לגשת לניהול משרד > ...
    • איפוס סיסמה למנהל

      מכאן תוכלו: לאפס סיסמאות לעובדים במקרה הצורך. דגשים: רק עובדים שיש להם הרשאת מנהל יכולים לגשת לרשימת המנהלים ולאפס סיסמאות, לערוך פרטים בכרטיס העובד או לסגור משתמשים אין דגשים נוספים בטקסט מה צריך לעשות: דרך סרגל הכלים לגשת לניהול משרד > רשימת מנהלים ...
    • בחירת לקוח לעבודה במערכת

      מכאן תוכלו לבחור לקוח לעבודה במערכת, אם זה בדיקת דוחות או שליחת תזכורת, דבר ראשון חשוב לבחור את הלקוח הרצוי עבור כל המערכת דגשים שימו לב - זה לא משנה באיזה מסך אתם נמצאים במערכת, הסרגל הזה יופיע תמיד בחלק העליון של המסך כך שתוכלו לעבור בקלות בין ...
    • מעבר לצד הלקוח (צד משתמש)

      מכאן תוכלו לעבור לצד המערכת של הלקוח - תראו את המערכת מהעיניים שלהם דגשים חשוב תמיד לבחור תחילה את הלקוח בסרגל העליון, בחירת לקוח לתצוגה בדוחות אם אתם עובדים מהר, ועוברים בין לקוחות, כאשר כבר עברתם לצד המשתמש - בדקו שוב במעלה הדף, שאתם אכן על הלקוח ...