אינדקס הוצאות כללי

אינדקס הוצאות כללי




מכאן תוכלו

לצפות ולערוך את אינדקס ההוצאות הכללי - מגיע עם המערכת עבור לקוח חד צידי

דגשים

  • יש לשים לב כאשר פותחים כרטיס הוצאה חדש מכיוון שזה משפיע רוחבית על כלל המשרד

  • במידה ורוצים לפתוח הוצאה ספציפית ללקוח ניתן לעשות זאת ע"י אינדקס הוצאות לפי עסק

  • שימו לב - כאשר עורכים אינדקס העריכה משפיעה רק מכאן קדימה ולא אחורה. 

כדי לשנות מסמכים שכבר נקלטו על כרטיס ההוצאה שאתם עורכים, יש להיכנס לפקודות עצמם ולקלוט אותם בשנית (רק להיכנס לפקודה וללחוץ קלוט).


  • יש לשים לב שדו"ח המע"מ פתוח, במידה וסגור יש לפתוח אותו - במידה וזה משפיע על סכום הדיווח יש להתייעץ עם רואה החשבון מה לעשות אל מול שע"מ

  • טיפ מומחים - לא מומלץ לבצע שינויים בכרטיס שבוצע עליו שימוש, אלא להקים כרטיס חדש במידה וזה דרך אינדקס הוצאות כללי לכל העסקים.





מה צריך לעשות


יש לבחור בסרגל הכלים בהגדרות > הוצאות > אינדקס הוצאות




במסך בחלק העליון רשמו את שם ההוצאה ולחצו על שמור





לאחר מכן, ההוצאה תופיע בטבלה אך עדיין יש להגדיר אותה. 

יש לחפש את שם ההוצאה החדשה:




לחצו על עדכן הוצאה בטבלה מצד שמאל בעמודת פעולות:



בתוך כרטיס ההוצאה יש להגדיר את השדות הרלוונטים לכרטיס זה.




הגדרת הכרטיס

יש לרשום ללא אחוזים אלא רק מספרים כאשר 100 מתייחס למעמ מלא (17%)
לדוגמה: במידה ורוצים ⅔ מההוצאה יש לרשום 66%






תוכלו לערוך את שם ההוצאה, אחוז המע"מ תשומות ואת ההתאמה למס הכנסה




שימו לב - כאשר מדובר באחוזים לא שלמים המערכת מחשבת את ההוצאה כך:

מחלצת את סכום המע"מ היחסי, מצרפת את המע"מ שנותר לסך ההוצאה הכולל ומחלצת את האחוז מס הכנסה מהסכום החדש שנוצר. במידה ורוצים להגדיר בצורה שונה יש להגדיר מספר שונה.


לדוגמה: הוצאה של 25%: הוצאה של 100 שח + 17 שח מעמ - מע"מ: 25% מתוך 17 שח = 4.25

יתרת המע"מ: 12.75 - יתרה זו מתווספת לסכום ה-100 שח = 112.75 - כעת המערכת תבצע את החילוץ 25% הנותרים למס הכנסה כך שע"פ החישוב יתקבל 28.18 למס הכנסה. במידה ותרצו חישוב אחר יש לפנות למנהל תיק לקוח להדרכה איך עושים זאת.



לאחר עריכת אחוזי המע"מ יש לרשום מה תרצו שיופיע ברווח והפסד ע"י ההגדרות הבאות:

אחוז רווח והפסד ושיוך לקטגוריה בדוחות







בנוסף - תוכלו להוסיף סימול מתוכנה זרה במידה וכרטיס ההוצאה הזה צריך לתקשר עם מערכות חיצוניות בשלב מאוחר יותר וכן תוכלו לעדכן את סעיף ההוצאה ל-6111




לאחר מכן לחצו על כפתור "עדכן הוצאה" 



להגדיר רכוש קבוע 

  1. רשמו את הערכים במע מ ציוד ונכסים (ולא בתשומות רגילות)
  2. עדכנו בכרטיס "הוצאת רכוש קבוע > כן"




לאחר כל עדכון של הכרטיס יש ללחוץ על עדכן הוצאה ולאחר מכן תתקבל הודעה שהעדכון בוצע בהצלחה











שאלות נפוצות:

אם יש לי כרטיס הוצאה לעסק ספציפי, למשל גז עבור מספר רכב X, האם לפתוח כרטיס הוצאה באינדקס הכללי? 

ההמלצה שלנו היא לא. 

לשם כך יצרנו את אינדקס ההוצאות לפי עסק. אשר מאפשר לכם ליצור כרטיסי הוצאה ספציפיים לפי לקוח, וכאשר תהיו במעמד סיווג ההוצאה, כרטיסי ההוצאה הייחודיים של הלקוח יופיעו רק עבור ההוצאות השייכות לו. שימוש נכון בכלי זה יכול לעשות לכם הרבה סדר בסיווגי ההוצאות. 






    • Related Articles

    • אינדקס הוצאות לפי עסק

      מכאן תוכלו לצפות, לערוך ולפתוח כרטיס הוצאה ספציפי לעסק מסוים דגשים חשוב מאוד לשים לב שאתם נמצאים על הלקוח הנכון בסרגל הראשי העליון, לפני שמתחילים לעבוד על אינדקס הוצאות לפי עסק. מה צריך לעשות בסרגל הכלים בחרו בהגדרות > הוצאות > אינדקס הוצאות לפי עסק ...
    • אינדקס הכנסות

      מכאן תוכלו לצפות באינדקס ההכנסות הכללי ולערוך את לפי הצורך דגשים כיום אינדקס ההכנסות הינו רק כללי ופתיחת סוג הכנסה באינדקס משפיע רוחבית ומופיע אצל כולם כמו כן לא ניתן לערוך את ההכנסה אלא רק את השם בכדי שיופיע שונה בקטגוריות בדוחות מה צריך לעשות כדי ...
    • ייבוא פקודות יומן - הוצאות

      מכאן תוכלו לייבא כמות של פקודות יומן - הוצאות באמצעות קובץ אקסל. דגשים ניתן להעלות עד 1000 הוצאות באקסל אחד שימו לב - יש לרשום בקובץ האקסל את מספר כרטיס ההוצאה ב-FINBOT. בהמשך המדריך נסביר איך עושים זאת. מה צריך לעשות יש להוריד את הקובץ לדוגמה של ...
    • יצירת פקודות יומן - הוצאות

      מכאן תוכלו ליצור פקודות יומן ידניות - הוצאה דגשים פקודות אלו נכנסות לספרי הלקוח פקודות יומן הוצאה ידניות ניתן לשלוח לארכיון ולערוך במידת הצורך מה צריך לעשות בסרגל הכלים בחרו בפקודות יומן > הוצאות > יצירת הוצאה ידנית בטבלה, רשמו את מספר האסמכתא - ...
    • סיווג לפי לקוח

      סרטון בקרוב מכאן תוכלו לסווג את ההוצאות שהתקבלו במערכת, לפי לקוח ספציפי דגשים ניתן גם לבחור לסווג עבור כלל הלקוחות (הסבר מפורט כולל הדרך עבודה נכונה - בחלק סיווג הוצאות כלל הלקוחות) מה צריך לעשות מסמכים שעברו את שלב העיבוד יחכו לכם בטבלת "ממתינים ...